Дев'ятнадцяте березня
Тема: Уява, фантазія і романтичність у житті сучасної людини. Реальні (звичайні) та пригодницькі події в повісті.
Дочитати твір до кінця (с. 172-185), відповісти усно на запитання (с. 185)
Для ознайомлення:
Виконати гру.
Літературна гра «Так» - «Ні»
«Цифрами про Шевченка»
Вікторина
Пазли "Тореодори з Васюківки"
Пазли до повісті "Тореодори з Васюківки"
Кросворд "Тореодори з Васюківки"
"Тореодори з Васюківки" В. Нестайко
Тема: Уява, фантазія і романтичність у житті сучасної людини. Реальні (звичайні) та пригодницькі події в повісті.
Дочитати твір до кінця (с. 172-185), відповісти усно на запитання (с. 185)
Для ознайомлення:
Аргументування вибору рис характеру хлопчиків.
Романтичні:
“Уявляєш собі? – казав Митько. - Ліс. Кругом
ні душі. А в лісі озеро. А на березі курінь. А в курені – ми. А поруч багаття.
І казанок з юшкою.”
Мрійливі:
Хлопці хотіли сфотографувати чудовисько, а
“потім здати до Академії наук…Оце було б відкриття!” Далі – інформація про
знахідку по радіо. “Може, ще й по медалі…”
Дотепні:
Про “любов” до ботаніки:
“Той, хто не знав нашої ботанічки, міг би
подумати, що цілісінькими днями ми тільки й сушили голову над тим, як би під її
керівництвом ще глибше зрозуміти навколишній світ.”
Про “свіже” сільське повітря після автобуса,
що від’їхав:
“ – А повітря? Відчуваєш? – мабуть, удесяте питав Митько, повернувши до мене сяюче
обличчя.
- Відчуваю, - закашлявсь я, бо автобус, що
проїхав повз нас, порснув мені в обличчя хмарою пилюги з-під коліс і кіптюги з
вихлопної труби.”
Наполегливі в
досягненні мети:
1. Пошук
інформації про чудовисько в книгах із зоології.
2. Нічне
вартування в курені.
“Удень ми тільки й сиділи над книжками,
сперечались, робили різноманітні припущення і бігали до бібліотеки, а надвечір
рушали до нашого озера .”
Виконати гру.
Літературна гра «Так» - «Ні»
1. Хлопці
добиралися до бабусі велосипедами.
2. Літнім
завданням було створити гербарій.
3. Перший,
хто зустрівся друзям у селі, їм не сподобався.
4. Після
повідомлення Васі хлопці збиралися відвідати бібліотеку.
5. На
березі озера хлопці відремонтували курінь.
6. У
бурштиновому камінчику Васі був метелик.
7. На
березі озера діти знайшли ріжки та ніжки козеняти, якого з’їло чудовисько.
8. Вася
повідомив про лох-несське чудовисько.
9. Митько
дізнався про звички сучасних варанів.
10. Хлопці збиралися
сфотографувати чудовисько і відправити фото до Академії наук.
11. Незнайому тварину
діти заманили в заздалегідь викопану яму.
12. Друзі подякували
Василеві за вигадку.
«Цифрами про Шевченка»
«1814 рік- народився Т.Г.Шевченко»,
«1838 рік- написав «Думка»(«Тече
вода в синє море»)»,
«35 країн збудували пам’ятники Шевченку»,
«1256 пам’ятників -на Україні»,
«128 пам’ятників -на всіх континентах світу»,
«На 140 мов світу
перекладено «Кобзар»»,
«На 100-гривневій купюрі розміщено портрет Шевченка»,
«240 творів (поетичних, прозових і драматичних) написав
Тарас»,
«1200 картин залишив нам у спадок Кобзар»,
«За 2500 карбованців викупили Шевченка
з кріпацтва».
Вікторина
Пазли "Тореодори з Васюківки"
Пазли до повісті "Тореодори з Васюківки"
Кросворд "Тореодори з Васюківки"
"Тореодори з Васюківки" В. Нестайко
Немає коментарів:
Дописати коментар