6 клас УЛ

Дев'ятнадцяте березня
Тема: Уява, фантазія і романтичність у житті сучасної людини. Реальні (звичайні) та пригодницькі події в повісті.


Дочитати твір до кінця (с. 172-185), відповісти усно на запитання (с. 185) 

Для ознайомлення: 
Аргументування вибору рис характеру хлопчиків.



Романтичні:
   “Уявляєш собі? – казав Митько. - Ліс. Кругом ні душі. А в лісі озеро. А на березі курінь. А в курені – ми. А поруч багаття. І казанок з юшкою.”

Мрійливі:
   Хлопці хотіли сфотографувати чудовисько, а “потім здати до Академії наук…Оце було б відкриття!” Далі – інформація про знахідку по радіо. “Може, ще й по медалі…”

Дотепні:
   Про “любов” до ботаніки:
 “Той, хто не знав нашої ботанічки, міг би подумати, що цілісінькими днями ми тільки й сушили голову над тим, як би під її керівництвом ще глибше зрозуміти навколишній світ.”
   Про “свіже” сільське повітря після автобуса, що від’їхав:
“ – А повітря? Відчуваєш? – мабуть, удесяте питав Митько, повернувши до мене сяюче обличчя.
 - Відчуваю, - закашлявсь я, бо автобус, що проїхав повз нас, порснув мені в обличчя хмарою пилюги з-під коліс і кіптюги з вихлопної труби.”

Наполегливі в досягненні мети:
1.   Пошук інформації про чудовисько в книгах із зоології.
2.   Нічне вартування в курені.

        “Удень ми тільки й сиділи над книжками, сперечались, робили різноманітні припущення і бігали до бібліотеки, а надвечір рушали до нашого озера .” 


Виконати гру.

Літературна гра  «Так» - «Ні»


1.    Хлопці добиралися до бабусі велосипедами. 
2.    Літнім завданням було створити гербарій.
3.    Перший, хто зустрівся друзям у селі, їм не сподобався. 
4.    Після повідомлення Васі хлопці збиралися відвідати бібліотеку. 
5.    На березі озера хлопці відремонтували курінь.
6.    У бурштиновому камінчику Васі був метелик. 
7.    На березі озера діти знайшли ріжки та ніжки козеняти, якого з’їло чудовисько. 
8.    Вася повідомив про лох-несське чудовисько. 
9.    Митько дізнався про звички сучасних варанів. 
10.  Хлопці збиралися сфотографувати чудовисько і відправити фото до Академії наук. 
11.  Незнайому тварину діти заманили в заздалегідь викопану яму. 

12. Друзі подякували Василеві за вигадку. 



















«Цифрами про Шевченка»
 «1814  рік- народився Т.Г.Шевченко», 
«1838 рік- написав «Думка»(«Тече вода в синє море»)»,
«35 країн збудували пам’ятники Шевченку», 
«1256 памятників -на Україні»,
«128 памятників -на всіх континентах світу», 
«На 140 мов світу перекладено «Кобзар»», 
«На 100-гривневій купюрі розміщено портрет Шевченка»,
«240 творів (поетичних, прозових і драматичних) написав Тарас»,

«1200 картин залишив нам у спадок Кобзар»,
 «За 2500 карбованців викупили Шевченка з кріпацтва».


Вікторина

Пазли  "Тореодори з Васюківки"
Пазли до повісті "Тореодори з Васюківки"

Кросворд "Тореодори з Васюківки"

"Тореодори з Васюківки" В. Нестайко


     

Немає коментарів:

Дописати коментар